Posted in Կամավոր ատեստավորում

Հեղինակային կրթական ծրագրի դասավանդողների կամավոր ատեստավորում

IMG-d9265072f70a7d00495f0dbf0297512b-V

Դասավանդող՝ Անի Մրտեյան

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր, Արևելյան դպրոց

Դասավանդող առարկա՝ Անգլերեն

Իմ ուսումնական բլոգը

Սահիկաշար /Presentation/

1․ Մշակումներ

  • Ուսումնական պլան /անհատական աշխատաժամանակ/
  • Դասընթացի ծրագիր
  • Սովորողի ընտրությամբ գործունեության ծրագիր, քանի որ կրտսեր դպրոցում ընտրությամբ գործունեություն օտար լեզվից չկա, հետևաբար ծրագրի մշակում չեմ արել:
  • Կարգեր, այլ փաստաթղթեր /հիմնականում քննարկումները եղել են  էլեկտրոնային փոստով , հանդես եմ եկել առաջարկներով, որոնք բլոգում չենք հրապարակել, քննարկումները եղել են դպրոցի ղեկավարի, լաբորատորիայի ղեկավարի հետ/

2․Կազմակերպում 

3․ Իրականացված նախագծեր

4․ Մանկավարժական-մեթոդական աշխատանք

5․ Վերապատրաստումներ

6. Ինքնակրթություն

Մասնակցել եմ մի շարք մասնագիտական սեմինարների՝

  • Assessment Literacy Course
  • Understanding and anticipating classroom management problems
  • Engaging with assessment for learning
  • Understanding learners motivation
  • “Finished teacher” what to do with fast finishers in the YL classroom
  • Making group discussions come to life in the language classroom
  • A narrative context lesson. The class is the Story
  • Communicating Across Cultures
  • Best Practice for the Education
  • Accessible Learning. Small changes for an inclusive Classroom

Կարդում եմ մասնագիտական գրականություն, գեղարվեստական գրքեր անգլերեն լեզվով /եթե ժամանակը ներում է/, դիտում եմ անգլերեն ֆիլմեր: Հետևում եմ մի շարք կայքերի՝ Breaking News English, Edutopia.com, Pedagogy and Education

Leave a comment