5-րդ դասարան

Ներբեռնեք այս գիրքը՝ Վերիշագինա 4`   մաս 1մաս 2

Աշխատանքները ուղարկեք իմ էլ. հասցեին՝ a.mrteyan@mskh.am 

Հեռավար դպրոցի մասնակիցներ՝ Լանա Մկրտչյան /Չիանստան/, Ալիկ Պետրոսյան /Չինաստան/, Լիկա Պողոսյան /Ռուսաստան/, Խալաթյան Արթուր /Բելառուսիա/, Հայարպետյան ԱՆժելա/ Չինաստան/

Սիրելի սովորողնե՛ր և ծնողնե՛ր, ծանոթացեք հեռավար դպրոցի կարգին՝ հետևյալ հղումով;

Աշխատանքները կարող են լինել տեսանյութի, ռադիոնյութի, պատումի տեսքով:

Հունիս

Նախադասությունները գրեք անցյալ, ներկա շարունակական, ապառնի ժամանակաձևերով:

1. They go to the cinema every Sunday.

2. She eats ice cream in summer.

3. The boys play football in the yard.

4. The children have got five lessons at school.

5. Jane usually goes to bed at 10 o’clock.

Where is my ticket?

An old writer who is very popular in England is travelling by train. When the ticket inspector comes and asks him for his ticket, the old writer begins to look for it in his pockets, in his bag and suitcase but cannot find it.

” I can wait,” the ticket inspector says, who knows the writer very well. “I can come again at the next station. “but at the next station, it is just the same. The old writer can not find the ticket.

“That’s all right,” the ticket inspector says. “That’s all right”.

“Oh, but I must find my ticket,” says the man. “I want to know where I am going to.”

Ըստ տեքստի հորինիր քո անհավատալի պատմությունը։

Անծանոթ բառեր

ticket- տոմս

popular-հայտնի

ticket-inspector-տոմսավաճառ

pocket-գրպան

suitcase-ճամպրուկ

next station-հաջորդ կանգառ

Տեղադրեք a, an, the որտեղ անհրաժեշտ է։

It was …..nice place with ….. green trees near …..river.  The boys are playing ..football in …..yard. They spoke much about ….modern literature and art. I have ….. idea of going for …..walk as far as ….station. Shall we go to London by ….train or by ……bus.

May

How King Alfred learns to read կարդացեք տեքստը, լրացրեք առաջադրանքները:

<<Which is more foolish>> կարդա տեքստը և կատարիր առաջադրանքները:

Լրացրեք այս թերթիկները՝ Present Tense worksheet,  AdjectivesPresent Continuous Tense, Some, any, much, many worksheets

April

Bigger hand is better

Easter traditions in different countries կարդա և ընտրիր, որ երկրի զատկական ավանդույթը քեզ դուր եկավ:

Tell and show me how you celebrate Easter in your family.

These questions will help you

Do you celebrate Easter?

How do you celebrate?

What do you do on Easter Day?

What meals do you cook?

Do you help your mother or grandmother?

What is the most popular food on your Easter table?

Do you play games?

What are Easter symbols?

Լրացրու հետևյալ առաջադրանքները՝  Present Tense worksheet, Present Continuous Tense Worksheet

March

Mother’s Day կարդալ, կատարել առաջադրանքները,, պատրաստել ռադիոնյութ:

Սովորում եք այս բանաստեղծություններից որևէ մեկը, Mother’s Day poem և տեսանյութ պատրաստելով շնորհավորում մայրիկներին:

Mother’s Day wishes

Կրկնեք՝ անկանոն բայերը:

Բառեր, որոնք կօգնեն քեզ նկարագրել մայրիկիդ;

Կրկնում ենք ժամանակաձևերը`

Ապառնի ժամանակ- Future Tense

Ապառնի ժամանակը ցույց է տալիս ապագայում կատարվելիք գործողություն: Այս ժամանակաձևը կազմվում է Shall և will օժանդակ բայերի օգնությամբ, օրինակ՝

I shall/ will play Ես կխաղամ We shall/ will play- մենք կխաղանք

You will sing – դու, դուք կերգես, կերգեք They will dance-նրանք կպարեն

He, she, it will run-նա կվազի

Հարցականի ժամանակ shall, will օժանդակ բայերը գալիս են առաջ, օրինակ՝

Shall/ will I play? Shall/will We play?

Will you sing? Will they dance?

Will he, she, it run?

Ժխտականի ժամանակ shall, will օժանդակ բայերին ավելանում է -not- մասնիկը, օրինակ՝

shall/ will not/ shan’t/ won’t play Ես չեմ խաղա We shall/ will not/ shan’t/ won’t play- մենք չենք խաղա

You will not/ won’t sing – դու, դուք չես, չեք երգի, երգի They will not/ won’tdance-նրանք չեն պարի

He, she, it will not/ won’t run-նա չի վազի

Ներկա անորոշ ժամանակ Present tense

I play-ես խաղում եմ

You play-դու խաղում ես դուք խաղում եք

He, she it plays-նա խաղում է

We play-մենք խաղում ենք

They play-նրանք խաղում են

Հիշենք, որ 3֊րդ դեմք եզակի թվում (he, she, it) ավելացնում ենք -s-մասնիկը՝ plays, works, runs

Հարցականի ժամանակ օգնության ենք կանչում Do և does օժանդակ բայերին, իսկ

Հարցականի և ժխտականի ժամանակ 3֊րդ դեմք եզակի թվի (he, she, it) ավելացրած -s-մասնիկը՝ plays, works, runs վերանում է՝

Do I, you, we play?

Բայց՝

Does he, she,it play?

Ժխտականի դեպքում Do և does օժանդակ բայերին ավելացնում ենք -not- մասնիկը։

I, you, we, they do not/ don’t play-ես, դու, դուք, մենք, նրանք չեն խաղում

He, she, it does not/doesn’t play- նա չի խաղում, օրինակ՝

I work hard. Do I work? I don’t work.

She sings well. Does she sing well? She doesn’t sing well.

Այս ժամանակաձևի հետ գործածում ենք հետևյալ բառերը՝ usually-սովորաբար, always-միշտ, sometimes-երբեմն, seldom-հազվադեպ, often-հաճախ

Եթե բառը վերջանում է -y- տառով և եթե -y-ին նախորդում է բաղաձայն, ապա -s- -es-մասնիկը ավելացնելուց առաջ – y- տառը դառնում է -i- հետո նոր ավելանում է -s- -es-մասնիկները:

Անցյալ ժամանակը՝ Past Tense

Կան կանոնավոր և անկանոն բայեր: Կանոնավոր բայերի անցյալ ժամանակը կազմում ենք բային ավելացնելով -ed- վերջավորությունը,օրինակ՝ play-played, work-worked, open-opened, իսկ անկանոն բայերը անցյալ ամբողջովին փոխվում են, օրինակ՝ go-went, have-had. Հարցականը կազմում ենք did օժանդակ բայի օգնությամբ, իսկ ժխտականը՝ did օժանդակ բային ավելացնելով not . Հարցական և ժխտական կազմելիս բայը ստանում է անորոշ, ներկա ձևը, օրինակ՝ He played. Did he play? He didn’t play. I took a book. Did I take a book? I didn’t take a book.

Սովորեք այս անկանոն բառերը

Այսօր  Today                     Երեկ  Yesterday

have                                     had- ունենալ

eat                                         ate- ուտել

give                                       gave-տալ

take                                       took-վերցնել

think                                    thought-մտածել

run                                      ran- վազել

come                                  came-գալ

write                                  wrote-գրել

see                                       saw-տեսնել

is                                          was-ես, էր /օժանդակ բայեր/

are                                       were- ենք, էիք, էին

want                                  wanted-ուզենալ

Լրացրեք այս առաջադրանքերը՝ /ապառնի ժամանակ/Ներկա ժամանականցյալ ժամանակ

Հիշել՝ Many – much- շատ

Many- օգտագործում ենք հաշվելի գոյականների հետ՝ table, chair, book, pen, / դրանք այն գոյականներն են, որոնց կարելի է հաշվել

Much- օգտագործում ենք անհաշվելի գոյականների հետ՝ sugar, water, rice, hair/դրանք այն գոյականներն են, որոնց հնարավոր չէ հաշվել, կարող են հաշվել միայն կիլոգրամներով, շշերով, կտորներով և այլն/

օրինակ՝

There is a pen on the table.

There are many pens on the table.

I see a boy in the yard.

I see many boys in the yard.

Tom drinks milk in the morning.

Tom drinks much milk in the morning.

There is snow in the yard.

There is much snow in the yard.

Տեղադրեք many, much

There are … interesting books in the bookcase.

I like tea with … milk.

We see … boys and girls in the yard.

Do you eat … bread with soup?

English people don’t drink … coffee.

English people drink … tea.

There is … grass in our garden.

There are … nice flowers in the vase.

I don’t like sandwiches with … butter.

Children like to eat … ice-cream.

Tom has … good friends

February

Վերիշագինա դասագիրք Էջ 118 «The keys» տեքստը կարդալ։

Անծանոթ բառեր

key- բանալի

Hall-սրահ

Different-տարբեր

Lock-փակել

Through միջով

While-մինչ

Վարժ 16, էջ 119 նախադսությունները ճիշտ դասավորիր և պատմիր։

Վարժ 18, էջ 120 ավարտիր նախադասությունները գրելով տվյալ սենյակների անունները։

Նայրիր նկարին և պատմիր, ձայնագրիր:

istockphoto-545575276-1024x1024
House in cut. Detailed modern home interior. Rooms with furniture. Flat style vector illustration.

Պատմիր քո տան մասին/ տեսանյութով/, պատասխանելով հարցերին

Where do you live?

Do you live in a flat or in a house?

How many rooms are there in your house, flat?

What do you have in your living room, kitchen, bathroom and bedroom?

Do you have a garden in front of your house, a flat?

Բառեր, որոնք  կօգնեն քեզ նկարագրել քո տունը։

Large, small, fireplace-բուխարի,, in the corner- անկյունում, comfortable, cosy, beautiful, warm, cold, in the middle- մեջտեղում, in front of- առջևում, stove-գազօջախ, cupboard- պահարան, wardrobe- զգեստապահարան, sink- լվացարան, tap- ծորակ, carpet- գորգ, lovely, quiet- հանգիստ

Հիշել՝ Many – much- շատ

Much- օգտագործում ենք անհաշվելի գոյականների հետ՝ sugar, water, rice, hair/դրանք այն գոյականներն են, որոնց հնարավոր չէ հաշվել, կարող են հաշվել միայն կիլոգրամներով, շշերով, կտորներով և այլն/

օրինակ՝

There is a pen on the table.

There are many pens on the table.

I see a boy in the yard.

I see many boys in the yard.

Tom drinks milk in the morning.

Tom drinks much milk in the morning.

There is snow in the yard.

There is much snow in the yard.

Տեղադրեք many, much

There are … interesting books in the bookcase.

I like tea with … milk.

We see … boys and girls in the yard.

Do you eat … bread with soup?

English people don’t drink … coffee.

English people drink … tea.

There is … grass in our garden.

There are … nice flowers in the vase.

I don’t like sandwiches with … butter.

Children like to eat … ice-cream.

Tom has … good friends

The Rabbit Gathering

1. These are baby rabbits. They are a big rabbit family. The sister and brother rabbits help each other as they grow up. They all have brown fur coats with small white spots. The white spots go away as they get older.

2. Baby rabbits are born blind and helpless. They are so weak, they can barely move. They use all of their muscles to feel their way around each other and the mother rabbit. Can you imagine that? Luckily, they are so little and new to the world, they don’t know what’s going on!

3. At first, all they want is to drink the mother rabbit’s milk. Later, as they grow up, they gain sensitive noses. They come out of the rabbit hole with their mother and watch her sniff the air. Then they sniff too. They see if their mother likes the smell of the air or not. Soon, they become very clever. They know one smell from another. They learn how to stay away from big animals and how to find food.

Անծանոթ բառեր

fur-մորթի

spots-կետեր

blind-կույր

helpess-անիգնական

weak-թույլ

barely-հազիվ

muscles-մկաններ

imagine-երևակայել

luckily-բարեբախտաբար

sensitive-զգայուն

sniff-հոտոտել

smell- հոտ քաշել

Տեքստը գրիր անցյալ ժամանակով:

Գրիր տեքստի ընդգծված ածականների համեմատության աստիճանները՝ big-bigger-the biggest

Ռադիոնյութ պատրաստիր, վերնագրիր այսպես՝ Do you know that …….?

Answer the questions: Պատասխանիր հարցերին, ընդգծիր ճիշտ տարբերակը:
1. What happens to the white spots on the baby rabbits’ fur?

A. they go away when the rabbits wash
B. they have the spots all their lives
C. they go away when the rabbits grow up
D. nothing happens to the spots

2. How are baby rabbits when they are born?

A. They get up and hop around like baby horses.
B. They are blind and weak.
C. They cannot see, but they are strong.
D. They are ready to leave the hole.

3. What do they use to feel their way around?

A. each other
B. their mother
C. the hole
D. their muscles

4. What do they gain as they get older?

A. a sense of smell
B. sensitive noses
C. understanding of smells
D. both B and C
E. none of the above

What does sensitive mean?

A. easily sensing or feeling
B. easily smelling things
C. easily hearing things
D. having difficulty smelling

6. What does clever mean?

A. bigger
B. smart
C. sensitive
D. relating to holes

7. What does weak mean?

A. not big
B. not old
C. not strong
D. not still

8. What does blind mean?

A. cannot hear
B. cannot see
C. cannot smell

D. cannot move

January

Ընտանեկան ընթերցումներ ընտրեք որևէ հեքիաթ և փորձեք բեմադրել ավագ քույրիկ, եղբայրների կամ ինչու չէ մայրիկ-հայրիկի հետ:

Եկեք կրկնենք նաև անցյալ ժամանակը՝ Past Tense

Կան կանոնավոր և անկանոն բայեր: Կանոնավոր բայերի անցյալ ժամանակը կազմում ենք բային ավելացնելով -ed- վերջավորությունը,օրինակ՝ play-played, work-worked, open-opened, իսկ անկանոն բայերը անցյալ ամբողջովին փոխվում են, օրինակ՝ go-went, have-had. Հարցականը կազմում ենք did օժանդակ բայի օգնությամբ, իսկ ժխտականը՝ did օժանդակ բային ավելացնելով not . Հարցական և ժխտական կազմելիս բայը ստանում է անորոշ, ներկա ձևը, օրինակ՝ He played. Did he play? He didn’t play. I took a book. Did I take a book? I didn’t take a book.

Սովորեք այս անկանոն բառերը

Այսօր  Today                     Երեկ  Yesterday

have                                     had- ունենալ

eat                                         ate- ուտել

give                                       gave-տալ

take                                       took-վերցնել

think                                    thought-մտածել

run                                      ran- վազել

come                                  came-գալ

write                                  wrote-գրել

see                                       saw-տեսնել

is                                          was-ես, էր /օժանդակ բայեր/

are                                       were- ենք, էիք, էին

want                                  wanted-ուզենալ

Կրկնում ենք Ածականը՝ Adjective

Ածականները լինում են

պարզ /big, small/

բարդ /beautiful, interesting/

Պարզ ածականների համեմատության և գերադրական աստիճանները կազմում ենք բառին ավելացնելով -er- և -est, օրինակ՝

big- երկար bigger -ավելի երկար the biggest-ամենաերկար

small-փոքր smaller-ավելի փոքր the smallest-ամենափոքր

hot -շոգ hotter-ավելի շոգ hottest-ամենաշոգ

long-երկար longer-ավելի երկար longest-ամենաերկար

Եթե բառը վերջանում է -y- տառով և -y- տառին նախորդում է ձայնավոր, ապա ոչ մի փոփոխություն տեղի չի ունենում, իսկ եթե վերջանում է y- տառով, որին նախորդում է բաղաձայն, ապա y–ը դառնում է -i- նոր ավելանում է -er- և -est, օրինակ՝

easy-հեշտ, easier-ավելի հեշտ easiest- ամենահեշտ

happy -երջանիկ happier-ավելի երջանիկ, happiest- ամենաերջանիկ

Բառավերջի -e-ն սղվում է -er- և -est վերջավորություններից առաջ, օրինակ՝

brave -քաջ braver-ավելի քաջ, bravest-ամենաքաջ

Բարդ ածականները կազմվում են more most բառերի օգնությամբ, օրինակ՝

beautiful- գեղեցիկ more beautiful- ավելի գեղեցիկ, most beautiful-ամենագեղեցիկ

Կան նաև բացառություններ

good- լավ better- ավելի լավ the best- ամենալավ

bad – վատ worse- ավելի վատ the worst- ամենավատ

Օրինակներ՝

She is more beautiful than her friend. նա ավելի գեղեցիկ է, քասն իր ընկերը։

It is the biggest chair. Սա ամենամեծ աթոռն է։

Her room is smaller than her brother’s room. Իր սենյակը ավելի փոքր է, քան իր եղբոր սենյակը։

Լրացրեք առաջադրանքը։

Լրացրեք նախադասությունները do does օժանդակ բայերով, տեղադրեք բլոգում։

Կրկնություն՝

Round up 3    /էջ 41 բոլոր վարժությունները /կրկնում ենք ներկա անորոշ ժամանակը/

Ներկա ժամանակ Present tense

I play-ես խաղում եմ

You play-դու խաղում ես դուք խաղում եք

He, she it plays-նա խաղում է

We play-մենք խաղում ենք

They play-նրանք խաղում են

Հիշենք, որ 3֊րդ դեմք եզակի թվում (he, she, it) ավելացնում ենք -s-մասնիկը՝ plays, works, runs

Հարցականի ժամանակ օգնության ենք կանչում Do և does օժանդակ բայերին, իսկ

3֊րդ դեմք եզակի թվիում (he, she, it) ավելացրած -s-մասնիկը՝ plays, works, runs վերանում է՝

Do I, you, we play?

Բայց՝

Does he, she ,it?

Ժխտականի դեպքում Do և does օժանդակ բայերին ավելացնում ենք -not- մասնիկը։

I, you, we, they do not/ don’t play-ես, դու, դուք, մենք, նրանք չեն խաղում

He, she, it does not/doesn’t play- նա չի խաղում, օրինակ՝

I work hard. Do I work? I don’t work.

She sings well. Does she sing well? She doesn’t sing well.

Կրկնում ենք To be verb-Լինել բայը /ներկա/

I am- Ես եմ We are-մենք ենք

you are- դու ես, դուք եք

he , she, it is -նա է they are- նրանք են

Կրկնում ենք To be verb-Լինել բայը/ անցյալ/

Անցյալում am, is, are- օժանդակ բայերը դառնում են was, were

I was-ես էի We were- մենք էինք

You were- դու էիր, դուք էիք

He, she, it was- նա էր They were-նրանք էին

Նախադասությունները հարցական դարձնելիս օժանդակ բայերը ՝ am, is, are, was, were բերում ենք առաջ, իսկ ժխտականի դեպքում օժանդակ բայերին՝ am, is, are, was, were ավելացնում ենք -not-մասնիկը, օրինակ՝

  • I am 10. Am I 10?. I am not 10.
  • You are my sister. Are you my sister? You are not my sister.
  • It is a flower. Is it a flower? It is not/isn’t a flower.
  • I was at home. Was I at home? I was not at home.
  • We were doctors. Were we doctors? We were not/weren’t doctors.

Տեղադրիր օժանդակ բայերը՝ am, is, are, այնուհետև գրիր անցյալ ժամանակով:

  • Mr. Baker and I …….friends.
  • It …….time for dinner.
  • My name ………..Caroline.
  • My rabbit and my cat ……..friends.
  • They ……..nice animals.
  • Dog food…..also good for cats.
  • The children ………..in the garden.
  • He …. a teacher.
  • Mrs. Dixon ………funny and nice.
  • I am ten years old.
  • The weather ….. very nice today.
  • I ……tired.
  • The ball ………….heavy.

December

Հարցերին պատասխանելով գրիր փոքրիկ պատում Ամանորի մասին, վերնագրիր այսպես՝ <<My Christmas gift>>, <<New Year in my family>>, <<My favourite holiday>>

What is the best gift you have ever gotten or given to someone?

What is a cherished /նվիրական/ family tradition from your childhood?

Did you have a real tree or a fake tree when you were little?

When did you find out the truth about Santa?

Who decorates the Christmas tree?

Do you prefer giving gifts or getting gifts?

What food do you have for Christmas, what do you like the best?

What’s your favourite holiday song?

Do you usually put a star or an angel on top of the tree?

When was the last time you built a snowman?

What’s your favourite holiday movie?

Was Christmas your favourite holiday as a kid?

Finish this thought, “It wouldn’t be Christmas without _____.”

Լրացրեք այս առաջադրանքերը՝ /ապառնի ժամանակ/

Դիտեք այս ֆիլմերը՝

Movies and Cartoons ‘ The Snowman story The Night before Christmas

Reading` Christmas stories, ընտրեք այս պատմվածքներից որևէ մեկը, կարդացեք, թարգմանեք /բանավոր/ և սովորեք պատմել, տեսագրեք կամ ձայնագրեք/

Կրկնում ենք ժամանակաձևերը`

Ապառնի ժամանակ- Future Tense

Ապառնի ժամանակը ցույց է տալիս ապագայում կատարվելիք գործողություն: Այս ժամանակաձևը կազմվում է Shall և will օժանդակ բայերի օգնությամբ, օրինակ՝

I shall/ will play Ես կխաղամ We shall/ will play- մենք կխաղանք

You will sing – դու, դուք կերգես, կերգեք They will dance-նրանք կպարեն

He, she, it will run-նա կվազի

Հարցականի ժամանակ shall, will օժանդակ բայերը գալիս են առաջ, օրինակ՝

Shall/ will I play? Shall/will We play?

Will you sing? Will they dance?

Will he, she, it run?

Ժխտականի ժամանակ shall, will օժանդակ բայերին ավելանում է -not- մասնիկը, օրինակ՝

I shall/ will not/ shan’t/ won’t play Ես չեմ խաղա We shall/ will not/ shan’t/ won’t play- մենք չենք խաղա

You will not/ won’t sing – դու, դուք չես, չեք երգի, երգի They will not/ won’tdance-նրանք չեն պարի

He, she, it will not/ won’t run-նա չի վազի

November

Վարժ․ 7, էջ 50 կարդացեք տեքստը և պատասխանեք տեքստի հարցերին, 3-4 նախադասությամբ գրեք ինչպիսին կուզենայիք աշխարհը լիներ։

Անծանոթ բառեր

change-փոխել, փոխվել

become-դառնալ

bigger-ավելի մեծ

grow-աճեցնել

taller-ավելի բարձրահասակ

think-մտածել, կարծել

wear-կրել, հագնել

different-տարբեր

weekends-հանգստյան օրեր

earth-երկիր

nature-բնություն

enjoy-վայելել

Whose diary is this? էջ 59 կարդալ, սովորել անծանոթ բառերը։

Անծանոթ բառեր

diary- օրագիր

weather-եղանակ

earlier-ավելի վաղ, ավելի շուտ

usual-սովորական

help about the house- օգնել տնային գործեր անելուն

tasty-համեղ

cookies-թխվածքաբլիթներ

make a cake-տորթ պատրաստել

present- նվեր

hamster-դաշտամուկ

Շաբաթվա օրեր -The Days of the week /սովորել անգիր/

Monday-Երկուշաբթի

Tuesday-երեքշաբթի

Wednesday-չորեքշաբթի

Thursday- հինգշաբթի

Friday-ուրբաթ

Saturday-շաբաթ

Sunday-կիրակի

Կազմեք օրագիր գրելով յուրաքանչյուր օրը ի՞նչ առարկա ունեք։.

վարժ. 16 էջ 60 /լրացրեք on, in, at նախդիրներով  on- օգտագործում ենք շաբաթվա օրերի, ամսաթվերի հետ, in- ամիսների, տարվա եղանակների հետ,  at- ժամերի հետ /

October

<<The Grasshopper and The Ant>> էջ 44, կարդալ:

Անծանոթ բառեր

grasshopper- ծզրիդ, ճպուռ

day-time-ցերեկը

hill-բլուր, բարձունք

to be tired-հոգնած լինել

to collect-հավաքել

visit-այցելել

to starve-սոված լինել, սովամահ լինել

Go on- շարունակել

Պատասխանիր հարցերին։

Where did the Grasshopper live?

What did the Grasshopper do all day long?

Where did the Grasshopper go and look around?

Who was working all day long?

What was collecting the Ant?

What happened in winter?

Տեքստից դուրս գրիր ածականները/ օրինակ՝ գեղեցիկ-beautiful, nice- լավ

Կարդա վարժ. 8 էջ 45- նախադասությունները և ընտրիր այս տեքստին իմաստով մոտ նախադասությունը։

Վարժ. 7,8 էջ 31 /էլ. 34/ տեքստերը կարդալ:

Անծանոթ բառեր՝

move-շարժվել

continent-մայրցամաք

warmer-ավելի տաք

change-փոխ(վ)ել

cage-վանդակ

fence-ցանկապատ

visitor-այցելու

through- միջոցով, միջով

important-կարևոր

drive-վարել

section-բաժին

different-տարբեր

Անծանոթ բառերից երեքով կազմեք նախադասություններ` օգտագործելով տարբեր ժամանակաձևեր։

Պատասխանեք հարցերին` գրեք փոքրիկ պատում։, պատրաստ եղեք քննարկման (պատումը առանձին հղումով տեղադրեք բլոգում)

  1. What is your favourite animal?
  2. Why do you like that animal?
  3. What can you tell about your favourite animal?
  4. What can you tell about our zoo, do you like it?
  5. What do you know about zoos in other countries?

September

Կրկնենք անցյալ թեմաները, Լինել բայը՝ To be verb, լրացրեք նապադասությունները am, is, are օժանդակ բայերով:/ Տեղադրեք /copy/ բլոգներում ևաշխատեք

Լինել բայը-To be verb

Am, is are- օժանդակ բայեր

I am -ես եմ                        We are- մենք ենք

you are -դու ես, դուք եք

He, she, it-is -նա է            They are-նրանք են

Հարցական-Interrogative

Am  I?                Are we?

            Are you?

Is he, she, it?           Are they?

Ժխտական-Negative

I am not                     We are not/aren’t

                  You are not /aren’t

He, she, it is not/isn’t            They are not/ aren’t

օրինակ՝

I am 10. Am I 10?  I am not 10.

You are my sister. Are you my sister? You are not my sister.

He is a schoolboy. Is he a schoolboy? He isn’t a schoolboy. 

<<Cooking salad>> էջ 27 կարդալ, սովորել անծանոթ բառերը։

Անծանոթ բառեր

cook-պատրաստել, եփել

fridge-սառնարան

That’s a pity-Ափսոս

salt-աղ

buy-գնել

Պատասխանեք հարցերին /գրավոր և բանավոր/ տեսանկարիր, թե ինչպես ես պատրաստում աղցան։

Do you have any favourite salad?

What vegetables are there in your favourite salad?

Can you say the recipe for that salad?

Do you like cooking?

Հետևյալ նախադասությունները դարձրեք հարցական և ժխտական:

I am very sorry.

They want to say goodnight.

I come to my father’s room.

He usually says.

It is an interesting book.

There are many papers on the table.

Վարժ. 10, էջ 14 /կարդալ երկխոսությունը, սովորել անգիր/, ըստ երկխոսության՝ հորինեք ձեր երկխոսությունը:

Անծանոթ բառեր

pair – զույգ

wear-հագնել, կրել

try-փորձել

suit-սազել

to look great-հրաշալի տեսք ունենալ

how much-ինչքան

Կարող եք լսեք այս երկխոսությունը։