Շարունակում ենք համագործակցություն ավագ դպրոցի սովորողների հետ /Իրինա Ապոյան/
<<Ռոդարիական խառնաշփոթ>>
Նախագծի ընթացքը՝
- 5 և 10 -րդ դասարանի սովորողների հետ հեքիաթների ընտրություն
- համատեղ ընթերցում, թարգմանություն, դերաբաշխում
- յուրացում
Նախագծի արդյունքը՝
Թումանյան+ Ռոդարի խառնաշփոթ հեքիաթների բեմականացում
Շարունակում ենք համագործակցություն միջին դպրոցի սովորողների հետ /Տաթև Ալեքսանյան/
Մանրապատումներ
Նախագծի ընթացքը՝
- 5 և 10 -րդ դասարանի սովորողների հետ հեքիաթների ընտրություն
- համատեղ ընթերցում, թարգմանություն, դերաբաշխում
- յուրացում
Նախագծի արդյունքը՝ Մանրապատումների բեմադրություն կամ մեդիաներկայացում
Բեմադրույթյունները բեմադրվելու են Արևելյան դպրոցի թատրոնի սրահում, թողարկվելու են ենթակայքերում
Համատեղ երգ- կարաոկե
Սովորողների հետ մասին ընտրել մի երգ, սովորել /մեծերը՝ միջին դպրոց, սովորոցնում են կրտսեր ընկերներին՝ 5-րդ դասարան/ , ձայնագրվել /կրթահամալիրի ձայնագրման ստուդիայում/ և կարաոկե պատրաստել /միջին և կրտսեր դպրոցի սովորողներ/
Անգլերեն + Բնագիտություն
Բնագիտական ֆիլմերի թարգմանություն, 5-րդ դասարան, Անի Մրտեյան
Անգլերեն+ Մաթեմատիկա – Շարունակում ենք համագործակցել Լիաննա Հակոբյանի և 5-րդ դասարանի սովորղների հետ:
Նախագծի ընթացքը՝
Մաթեմատիկական կայքից ընտրվում են առաջադրանքեր, և սովորողները թարգմանում են, Լիաննա Հակոբյանի օգնությամբ խմբագրում են թարգմանված առաջադրանքերը:
Նախագծի արդյունը՝
Առաջադրանքների փաթեթի ստեղծում
Սովորողները նախագծի արդյունքում սովորում են անգլերեն նոր բառեր, հարստացնում են իրենց գիտելիքները մաթեմատիկաից: Աշխատանքը տեղադրում են իրենց բլոգներում: Էլեկտրոնային գրքի ստեղծում`«Ոչ ստանդարտ մաթեմատիկական խնդիրներ ժողովածու», գիրքը հանձնվում է մեդիագրադարան:Այն օգտակար կլինի մաթ. ֆլեշմոբի առաջադրանքներ կազմողի համար, և բոլոր նրանց համար, ովքեր հետաքրքրվում են մաթեմատիկայով:
Պատկերազարդ տառեր– համագործակցություն Հասմիկ Թոփչյանի հետ
Մասնակիցներ 2-րդ դասարանի սովորողներ
Տառուսուցման և տառաճանաչության փուլը պետք է հաճելի և զվարճալի լինի երեխայի համար: Այդ պատճառով Հասմիկ Թոփչայնի հետ որոշեցինք սկսել մի նախագիծ, որի ընթացքում սովորողները նկարում են տառերը տարբեր կենդանիների, մրգերի, բանջարեղենների կերպարներ ստանալով:
Նախագծի արդյունքում ակնկալում ենք ստանալ գունազարդ, պատկերազարդ էլ. այբբենարան:
4-5-րդ դասարանի սովորողնեորի հետ կշարունակվեն առակների թարգմանությունները /անգլերեն-հայերեն-ռուսերեն/ , որոնք կտեղադրվեն Թարգմանական բլոգում։ Նախատեսում ենք տարվա ավարտին էլեկտրոնային ընթերցարան պատրաստել։
<<Ձոն>> նախագիծ
- Մասնակիցներ 2-4 -րդ դասարանի սովորղներ
- Կարաոկեների ձայնագրում, պատրաստում
- Էլ. բացիկների պատրաստում
- Բարեմախթանքներ մայրիկներին՝ ռադիոնյութի, ֆիլմի տեսքով:
<<Զատիկ>> նախագխծ
- Զատկական էլ. բացիկների պատրաստում
- Զատկական երգեր-կարաոկեներ
- Զատկական բարեմախթանքներ
- <<Զատիկ>> տոնի պատմությունը, սիմվոլները և խորհուրդը /4-5 դասարանցիներ/