5-2

Վերիշագինա 4`   մաս 1մաս 2 ,   Round up 3

10-16

Whose diary is this? էջ 59 կարդալ, սովորել անծանոթ բառերը։

Անծանոթ բառեր

diary- օրագիր

weather-եղանակ

earlier-ավելի վաղ, ավելի շուտ

usual-սովորական

help about the house- օգնել տնային գործեր անելուն

tasty-համեղ

cookies-թխվածքաբլիթներ

make a cake-տորթ պատրաստել

present- նվեր

hamster-դաշտամուկ

Շաբաթվա օրեր -The Days of the week /սովորել անգիր/

Monday-Երկուշաբթի

Tuesday-երեքշաբթի

Wednesday-չորեքշաբթի

Thursday- հինգշաբթի

Friday-ուրբաթ

Saturday-շաբաթ

Sunday-կիրակի

Կազմեք օրագիր գրելով յուրաքանչյուր օրը ի՞նչ եք անում կամ ի՞նչ եք անելու՝

Օրինակ՝ On Monday I will go the swimming pool.

վարժ. 16 էջ 60 /լրացրեք on, in, at նախդիրներով  on- օգտագործում ենք շաբաթվա օրերի, ամսաթվերի հետ, in- ամիսների, տարվա եղանակների հետ,  at- ժամերի հետ /

Հադիպել ես ընկերոջդ, նա ուզում է իմանալ քո դպրոցի մասին, պատմիր դպրոցիդ մասին /գրավոր/։ Վերնագրիր այսպես`

My school

Այս հարցերը կօգնեն քեզ՝

Ինչո՞ւ եմ սիրում իմ դպրոցը։ Why do you like your school?

Ինչո՞ւ է կոչվում <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր: Why it is called Mkhitar Sebastatsi educomplex?

Որ՞ն է դպրոցի իմ սիրած վայրը։ Where is the favourite place at school?

Ինչը կուզենայի փոխել դպրոցում։ What do want to change at school?

Քան՞ի մասնաճյուղերից է բաղկացած դպրոցը։ How many branches does the school have?

Քան՞ի երթուղային տաքսիներ են սպասարկում և այլն։ How many minibusses are there?

Ին՞չ առարկաներ ես անցնում և որն է քո սիրած առարկան։ What subjects do you learn and what subject do you like the best?

Ի՞նչ ես անում մինչ դասի սկսելը, դասի ընթացքում և դասերից հետո։ What do you do before classes, in class, after classes?

03-10

Վարժ․ 7, էջ 50 կարդացեք տեքստը և պատասխանեք տեքստի հարցերին, 3-4 նախադասությամբ գրեք ինչպիսին կուզենայիք աշխարհը լիներ՝ <<My dreaming world>> «Իմ երազած աշխարհը» վերնագրով։

Տեքստից դուրս գրեք ածականները՝ more beautiful, biggest և օգտագործեք ձեր պատումի մեջ։

Round up 3    /էջ 41 բոլոր վարժությունները /կրկնում ենք ներկա անորոշ ժամանակը/

30.09

<<The Grasshopper and The Ant>> էջ 44 պատմել։

26.09

<<The Grasshopper and The Ant>> էջ 44, կարդալ, պատմել։

Անծանոթ բառեր

grasshopper- ծզրիդ, ճպուռ

day-time-ցերեկը

hill-բլուր, բարձունք

to be tired-հոգնած լինել

to collect-հավաքել

visit-այցելել

to starve-սոված լինել, սովամահ լինել

Պատասխանիր հարցերին։

Where did the Grasshopper live?

What did the Grasshopper do all day long?

Where did the Grasshopper go and look around?

Who was working all day long?

What was collecting the Ant?

What happened in winter?

Նախադասությունները դարձնել հարցական և ժխտական

They go to the cinema.

He plays computer games.

I always read a book.

We pick up the flowers.

Տեքստից դուրս գրիր ածականները/ օրինակ՝  գեղեցիկ-beautiful /

Դուրս գրիր անցյալ ժամանակով գրված բայերը։

Կարդա վարժ. 8 էջ 45- նախադասությունները  և ընտրիր այս տեքստին իմաստով մոտ նախադասությունը։

23.09

<<The Lion and the mouse>>   պատմել։

 19.09

Կարդացեք՝ <<The Lion and the mouse>> տեքստը, կատարեք առաջադրանքները /1 բառը համապատասխանեցնում եք նկարին, 2. նախադասությունները գրեք ճիշտ հերթականությամբ, դիտեք, կարդացեք տեքստը և պատասխանեք հարցերին, 4. ընտրեք տեքստին իմաստով  համապաստախան նախադասությունը , դիտեք ֆիլմը։

Անծանոթ բառեր

slide- սայթաքել

smack-շառաչով

roar- մռնչալ

squeak- ծվծվալ

hope- հույս

16.09

Պատասխանեք հարցերին, պատրաստ եղեք քննարկման։

  1. What is your favourite animal?
  2. Why do you like that animal?
  3. What can you tell about your favourite animal?
  4. What can you tell about our zoo, do you like it?

12.09

Վարժ. 7,8 էջ 31 /էլ. 34/ տեքստերը կարդալ և որևէ մեկը սովորել պատմել։

Անծանոթ բառեր՝

move-շարժվել

continent-մայրցամաք

warmer-ավելի տաք

change-փոխ(վ)ել

cage-վանդակ

fence-ցանկապատ

visitor-այցելու

through- միջոցով, միջով

important-կարևոր

drive-վարել

section-բաժին

different-տարբեր

Անծանոթ բառերից երեքով կազմեք նախադասություններ։

09.09

Վարժ. 10, էջ 14 /կարդալ երկխոսությունը, սովորել անգիր/

Անծանոթ բառեր

pair – զույգ

wear-հագնել, կրել

try-փորձել

suit-սազել

to look great-հրաշալի տեքսք ունենալ

how much-ինչքան

Advertisements