Ուսումնական Ճամբար

pizap.com14329629823211

Ամառային Ճամբարի ծրագիր՝ հունիսի 1-15-ը

1.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Առարկայական խորհրդատվություն/ մայրենի
  • Անտիվիրուս Կոմիտաս
  • Առարկայական խորհրդատվություն/մաթեմատիկա
  • Ֆլեշմոբ
  • Ներկայացման փորձ
  • Ռադիոթատրոն՝«Չիպոլինոյի արկածները»

2.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Առարկայական խորհրդատվություն/ մայրենի
  • Առարկայական խորհրդատվություն/մաթեմատիկա
  • Ռադիոթատրոն
  • Ներկայացման փորձ

3.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Քննություն մայրենի լեզվից

4.6

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Ռադիոթատրոն
  • Այցելություն <<Հեքիաթ>> պարտեզ

5.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Առարկայական խորհրդատվություն/մաթեմատիկ
  • Այցելություն Բուսաբանական այգի, <<Դպրոց անիվների վրա>>
  • Նկարչական ուրախ ֆլեշմոբ

6.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Քննություն մաթեմատիկայից

8.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Մարզական ստուգատես
  • Խեցեգործություն, անիմացիայի դասընթացներ
  • Ներկայացման փորձ
  • Լող
  • Հանրօգուտ աշխատանք

9.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Ուսումնահետազոտական ճամբարի նախապատրաստական աշխատանքներ (Քարտեզագրում, տեղեկություններ տեղանքի վերաբերյալ /պատմական, աշխարհագրական, օրվա ռեժիմը, ճամապարհը, ծախսերը
  • Ընթերցում՝ <<Չիպոլինոյի արկածները>>
  • Ներկայացման փորձ
  • Ֆլեշմոբ

10.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Ներկայացման փորձ
  • Ընթերցանություն՝ <<Չիպոլինոյի արկածները>>
  • Հանրօգուտ աշխատանք Նոր դպրոցի բակում

11.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Ներկայացում՝ <<The Biscuit Boy>>

12.06

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • Ճամփորդություն

.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s