Հեղինակային կրթական ծրագրերի հեղինակների Մայիսյան 11-րդ հավաք

Հավաքից հավաք. Հաշվետվություն

Ինչպես կրթահամալիրն է ամեն տարի մոբիլ և ստեղծական ներկայանում, այնպես էլ իմ առարկայի դասավանդման ընթացքն եմ փորձել համահունչ զարգացնել:

Այս տարի նույնպես  աշխատել եմ իմ բլոգով:

Լեզվի ուսուցումը բարդ, հաճելի և աշխատատար  գործընթաց է: Այդ պատճառով պետք է  անընդհատ փորձել գտնել, մշակել նոր մեթոդներ: Ուսումնական պրոցեսում տեխնոլոգիաների, համակարգչային զանազան ծրագրերի կիրառումը շատ կարևոր է. Դրանք  խթանում են սովորողների մոտ սերը օտար լեզվի նկատմամբ:  Իրագործելով հեղինակային (պետական այլընտրանքային) մանկավարժություն՝ յուրաքանչյուր դասավանդող ինքն է հանդիսանում իր առարկայի հեղինակը, կազմակերպիչը: Նախագծերն ընտրվում են ըստ յուրացրած նյութերի և բառապաշարի, կրթահամալիրի օրացույցի, սովորողի անհատական նախագծերի: Նախագծային աշխատանքը  նաև նպաստոմ է ՏՀՏ-ների կիրառմանը՝ թվային ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, համակարգչային զանազան ծրագրեր: Այդ պատճառով որոշեցինք օգտակարը միաձուլել հաճելիին և ստեղծեցինք մի շարք փոքր ֆիլմեր՝ 4-5 դասարանի սովորողների հետ ստեղծել ենք  հետևյալ ֆիլմերը՝  Three Little Foxes , The Ant and the Grasshoper,  The Funny Animal,  Holidays, Holidays, The Funny Monkey,   My brother, 2-րդ դասարանների սովորղների հետ խոսել, սովորել և նկարել ենք հետևյալ թեմաներով՝  Winter  Days of the week, Speaking about winter, Gold fish, Poems,  What time is it?  My Teddy Bear,   Where do the animals live?,  What’s your favourite season?,   Hello , what do you.., My school things,  .պրեզենտացիաներ:

Կրթահամալիրի տոնին, Սեբաստացու օրերին ստեղծվել են՝ My Day and My school, I am Sebastatsy, նույիսկ մեր նոր սովորող, ազգությամբ հնդիկ` Կիարա Մինասը այսպես խոսեց կրթահամալիրի մասին՝ Ես Սեբաստացի եմ: Այս օրերին 5-րդ դասարանի սովորողների հետ պեղեցինք և հայտնաբերեցինք աշխարհի հետաքրքիր, յուրօրինակ դպրոցները, և յուրաքանչյուր սովորող նյութ պատրաստեց՝ Schools of the world: Եվ որպես ամփոփում կազմակերպվեց ուրախ ֆլեշմոբ:

Այնուհետ 5-րդ դասարանցիների հետ որոշեցինք մի քիչ կարդալ, ավելին իմանալ աշխարհի քաղաքների մասին և իրականացրեցինք հաջորդ նախագիծը՝ Cities of the world:

<<Cities of the world>> նախագիծը ամփոփելուց հետո ուզեցինք մի քիչ երազել, յուրաքանչյուր սովորող պատմեց իր երազած աշխարհի մասին և ստեղծվեց <<My Dreaming World>> նախագիծը:

3-րդ դասարանի սովորողները խոսում, պատմում են և իրագործում են <<My Favorite Toy>>   և <<My Friend>> նախագիծերը:

Այս տարի, որպես լրացուցիչ կրթություն, ես աշխատել եմ Կիարա Մինասի հետ և փորձել սովորեցնել հայերեն, թե ինչքան է ստացվել, դուք ասեք՝ <<KIara Minas>>:

Այս տարին տարբերվեց մյուս տարիներից նաև ՛՛հեռավար կրթական ուսուցում՛՛ նախագծերով:

  1. Ուսումնական աշուն

2. Հեռավար ուսումնական ձմեռ

Նախագծային ուսուցման շաբաթ և Զատիկ նախագիծ: 2-րդ դասարանի սովորղները պատրաստեցին էլ. բացիկներ:

Այլ նախագծեր

Christmas Wishes

Mother’s Day /Ձոն տեխնոլոգիական ստուգատես/, 2-րդ դասարանի սովորղները ստեղծեցին էլ. բացիկներ

Ջիանի Ռոդարի 

Համագործակցություն՝ ուրախ ռուսերեն-անգլերեն, <<Կարդում ենք>>  նախագծի շրւջանակում 2-րդ դասարանի սովորողները կարդացին Հովհ. Թումանյան՝  <<Black Kiddy>> /Ուլիկը/

<<Կարդում ենք>> նախագիծ

<<Ուրախ անգլերեն- Ճամփորդություն>> նախագծի շրջանակներում ճանապարհորդել ենք դեպի Թալին, Խոր Վիրապ:

<<Ուրախ անգլերեն- բնագիտություն>> նախագծի շրջանակներում դիտել, թարգմանել ենք այս ֆիլմերը՝ <<Ջրի շրջապտույտ>> , <<Մթնոլորտ>>:

Չմոռանանք Նոր Ռադիոի մասին:

Դե, կարծում եմ այսքանը բավական է, սակայն անելիքները շատ են…

 

 

 

Advertisements